هری استایلز آخرین آلبوم خود را اوایل سال آینده منتشر خواهد کرد.

به گفته راب استرینگر، مدیرعامل سونی موزیک، این ستاره 27 ساله قرار است سومین آلبوم انفرادی خود را قبل از پایان مارس 2022 منتشر کند.

البوم جدید 2022 هری استایلز

آخرین آلبوم هری «خط خوب» در سال 2019 بود و از آن زمان به بعد او فیلم‌های «نگران نباش عزیزم» و «پلیس من» را به همراه صحنه‌ای برای فیلم «ابدیان» مارول فیلمبرداری کرد.

بنا بر گزارش ها، هری از اوایل سال 2020 روی آلبوم جدید کار می کند، و منبعی قبلاً به ستون عجیب روزنامه سان گفته بود: "هری کار روی آلبوم را در اوایل سال 2020 آغاز کرد و قبل از اینکه همه گیری واقعاً همه گیر شود، چند جلسه نوشتن را پشت سر گذاشت.

در نتیجه برنامه‌ها روی یخ گذاشته شدند، اما بیشتر رکوردها در بریتانیا ثبت شد.

"در حال حاضر جزئیات دقیق کاملا محرمانه است، اما لیست آهنگ باید به زودی تصمیم گیری شود.

"هری واقعاً در مورد آلبوم هیجان زده است."

این ستاره اخیراً برنامه های 42 روزه خود را با نام "عشق در تور" در ایالات متحده به پایان رساند و به طرفداران اشاره کرد که "خیلی زود" بازخواهد گشت.

او در توییتی نوشت: "از شما برای 42 شب ویژه تشکر می کنم. این یک افتخار بود که در چند ماه گذشته برای شما نواختم. از گروه، گروه و همه کسانی که در این تور کار می کنند، از ته قلبم از شما تشکر می کنم. انرژی. تو به این یکی آوردی باعث شد که من کاملا غرق در شادی باشم.

از طرفداران و همه کسانی که برای دیدن این برنامه‌ها آمده‌اند، از شما تشکر می‌کنم. شما آن‌ها را به هر آنچه که بودند ساختید، و من هرگز اینقدر احساس حمایت واقعی نکرده‌ام.

"این تور شبیه جشن بازگشت با هم بود. من هرگز آن را فراموش نمی کنم. از همه شما بسیار سپاسگزارم برای محبت شما، به زودی شما را می بینم. با مردم با مهربانی رفتار کنید. فعلا خداحافظ. من همه شما را دوست دارم . H."