اگر دوندا به اندازه کافی از سه اولین آلبوم زنده و در نهایت 27 آهنگ دریافت نکردید - به علاوه پنج آهنگ دیگر در لوکس! - آیا خبری برای شما دارید؟ خواننده رپ که قبلاً با نام کانیه وست شناخته می شد، در 27 ژانویه یک آلبوم دنباله دار به نام دوندا 2 را در اینستاگرام اعلام کرد.

آلبوم جدید کانیه وست دوندا 2


 

تاریخ انتشار آلبوم دوندا 2 : 22 فوریه سال 2022

این آلبوم توسط Future تهیه شده است، که Ye را در مجموعه دسامبر رولینگ لود کالیفرنیا به نمایش گذاشت و برای 22 فوریه یا 2/22 فوریه تنظیم شد. /22. (فکر می کنید یک تاریخ هوشمندانه می تواند او را تشویق کند تا یک ضرب الاجل را رعایت کند؟) استیون ویکتور، مدیر اجرایی سابق Ye's GOOD Music، قبلاً در 3 ژانویه به Complex گفته بود که Ye کار روی Donda 2 را "شروع کرده است" - به این معنی که این نوازنده بدنام کمال گرا امیدوار است آلبوم را فقط در حدود دو ماه به پایان رساند. Donda 2 تک آهنگ اخیر Ye's "Eazy" را دنبال می کند که شامل بازی، پیام پیت دیویدسون و یک کاور وحشتناک است. در همین حال، به نظر می رسد که هنر آلبوم خانه کودکی Ye's باشد که به آتش کشیده شده است، که بازتاب رویداد انتشار شیکاگو دوندا است که در آن خواننده رپ خود را در خارج از یک ماکت از خانه به آتش کشید.

 

به غیر از انتشار موسیقی جدید، Ye اخیراً راه هایی برای ماندن در گفتگو پیدا کرده است. برای اولین بار، او با جولیا فاکس، ستاره Uncut Gems قرار می‌گیرد، که سرگرمی‌اش را با غذا خوردن در رابطه عجیب و غریب آنها ساخته است. گذشته از حفاری دیویدسون، او در طلاق مداوم خود از کیم کارداشیان دچار اصطکاک بود و اخیراً ادعا کرد که دومین نوار جنسی کیم کی وجود دارد (کارداشیان تکذیب کرد). و با مستند سه قسمتی jeen-yuhs: A Kanye Trilogy که قرار است در ماه فوریه در نتفلیکس پخش شود، Ye خواستار قطع نهایی فیلم شده است که کارگردانان Coodie & Chike آن را رد کرده اند. جالب اینجاست که Donda 2 قرار است یک روز قبل از قسمت دوم jeen-yuhs منتشر شود که در 23 فوریه از نتفلیکس پخش خواهد شد. علاوه بر همه اینها، Ye قرار است تیتر یک Coachella باشد - و احتمالاً بخش عمده ای از Donda 2 را به صورت زنده پخش خواهد کرد - در آوریل. در مورد فصل Yeezy صحبت کنید.
Ye Donda 2 را اعلام می‌کند، در صورتی که به اندازه کافی نرسیده‌اید